| شماره |
نام |
عنوان |
لینک دانلود |
| 1 |
پروفسوریوشی ناگا ایتانو |
بهترین راهکارها در خدمات مداخله زودهنگام خانواده محور |
 |
| 2 |
دکتر هلزینگر،دکترمولر،دکتر کار، دکتر سیور
پروفسور یوشی ناگا ایتانو
|
بررسی طولی میزان بکارگیری و التزام به اصول مداخله زودهنگام خانواده محورFCEI درکشورهای مختلف جهان |
 |
| 3 |
دکتراستفان السون |
رشداجتماعی و هیجانی کودکان در روند مداخله زودهنگام:لزوم مشارکت همه خانواده،همه کودک و همه تیم |
 |
| 4 |
دکتربرک |
کتابخوانی آنلاین تعاملی مادرکودک:راهکارهای والدین کودکان کم شنوا برای آشنایی کودک با متون نوشته شده |
 |
| 5 |
دکتربری ودکترولز |
ارزیابی و راهبری کودکان بانوروپاتی شنوایی |
 |
| 6 |
دکتربکر و دکترگانتر |
غربالگری شنوایی نوزادان،کاشت حلزون و آموزش های زودهنکام دو حسی و دو زبانه |
 |
| 7 |
دکتر زی در و دکتر ریف درک |
رشدهیجانی اجتماعی در خردسالان با کم شنوایی متوسط |
 |
| 8 |
دکتر لیچرت
|
پایش ویدئویی میزان پیشرفت کودکان کم شنوا و راهکارهای تسهیل رشد زبان توسط والدین |
 |
| 9 |
دکتربرین بریج ، دکترپنجری ، دکتراستارک |
تدوین برنامه بهبود دلبستگی والد - نوزاد کم شنوا |
 |
| 10 |
دکترهولکمب و دکتر بانسی ول |
خانواده های دارای فرزند ناشنوا و اجتماع ناشنوایان:اتحادی موفقیت آمیز |
 |
| 11 |
دکترفولچر ، دکتر نیل |
بهترین راهکارها برای افزایش مشارکت والدین در برنامه های مداخله زودهنگام |
 |
| 12 |
دکترسپیرکازمیر |
مداخلات زودهنگام خانواده محور کانادا برای خانواده ها و کودکان ناشنوا و کم شنوا:حقوق کودک کم شنوا |
 |
| 13 |
دکتردیویس ، دکترفولچر |
رشد احساسی و اجتماعی کودک کم شنوا از بدو تولد |
 |
| 14 |
دکترمیلر |
مداخله زودهنگام خانواده محوردر نیوزلند |
 |
| 15 |
دکتر وال |
رشد اولیه زبان در کودک کم شنوا:از دیدگاه تعاملی و چندحسی |
 |
| 16 |
دکتر بنسی وال |
حسهای چندگانه در زبان آموزی |
 |
| 17 |
دکترفولچر، دکترنیل ، دکترلاسکامب |
حمایت ازخانواده برای مشارکت هرچه بیشتر دربرنامه های مداخله /توانبخشی زودهنگام |
 |
| 18 |
دکتر هینترمایر، دکترساریمسکی ، دکترلانگ |
ارزیابی رشد اجتماعی هیجانی خردسالان ناشنوا / کم شنوا:یک تحقیق گسترده |
 |
| 19 |
دکتر روت |
تعامل زودهنگام والد-نوزاد و تاثیرات آن بر رشد مغزی کودک |
 |
| 20 |
دکتر روهیت ، دکتردانشری ، دکترراجاشکهار |
دانش و نگرش پیرامون کم شنوایی در کاماتکا |
 |
| 21 |
دکتررابرت گولینکوف |
درسهایی از گهواره:تازه های علم پیرامون رشد و تحول زبان |
 |
| 22 |
دکترفاطمه نیکخو،دکترسعید حسن زاده |
معرفی برنامه جامع توانبخشی نوایش و اثربخشی آن بر رشد مهارت های ارتباطی، اجتماعی و هیجانی کودکان ناشنوا |
 |
| 23 |
دکتر رابرت بالدوین |
تصمیم درست برای انتخاب رویکرد آموزشی:با چه راهکارهایی میتوان به خانواده کمک کرد تصمیم آگاهانه وصحیحی برای فرزندش بگیرد |
 |
| 24 |
دکتر شده ، دکترزمیر |
همکاری دوجانبه متخصصین و والدین در جلسات توانبخشی از راه دور، برنامه توانمندسازی والدین |
 |
| 25 |
دکتر گرهارد روت |
تصمیم درست برای انتخاب رویکرد آموزشی:با چه راهکارهایی میتوان به خانواده کمک کرد تصمیم آگاهانه وصحیحی برای فرزندش بگیرد |
 |
| 26 |
دکتر بی دالی |
یافته های مهم پژوهشی از وضعیت کودکان کم شنوا با معلولیت اضافه در اروپا:از سال 2000تا سال 2013 |
 |
| 27 |
دکترگیتا موللی ، زهره یعقوبیان |
برنامه قصه گویی مبتنی بر گفتگو بصورت آنلاین از طریق تلگرام:تاثیر بر مهارتهای پیش کلامی کودکان زیر 2سال کم شنوا |
 |
| 28 |
دکتر برایان چای،دکترالیسون سدی
دکتر یوشی ناگا ایتانو
|
زبان اشاره و زبان شفاهی: رشد زبان بیانی در کودکان کاشت حلزون |
 |
| 29 |
دکتر هینترمایر |
ارزیابی رشد هیجانی اجتماعی در نوپایان ناشنوا /کم شنوا |
 |
| 30 |
دکتر پیتمن |
شروع مداخله زود هنگام خانواده محور ، پایه های اصلی موفقیت(براساس برنامهSKI_HI) |
 |
| 31 |
دکترفاستر، دکتراشتودر |
هرچه سریعتر،بهتر:تغییرات مورد نیاز در جامعه جهت تشویق به مشارکت زودهنگام خانواده ها،گزارش یک بررسی ملی |
 |
| 32 |
دکترهولزینگر |
رشد و تحول زبان و بازی در نوزادان و خردسالان ناشنوا |
 |
| 33 |
دکتر الن گیل،مایکل برک،استفان اولسون
کارن پوتز
|
بزرگسالان ناشنوا/کم شنوا در برنامه های مداخله زودهنگام(دورنمای جهانی): سوالاتی که لازم است قبل از شروع کاردرنظر بگیریم |
 |
| 34 |
دکتر یوشی ناگاایتانو و دکترزارکوفسکی |
ابزارهایی برای ارتقا کیفیت مراقبت از کودکان کم شنوا/ناشنوا و خانواده های آنان |
 |
| 35 |
پروفسور یان وندایک |
توانبخشی و درمان کودکان نابینا-ناشنوا(و چند معلولیتی) براساس رویکرد کودک محور یان وندایک |
 |
| 36 |
دکترایچر، دکترنیل ، دکترشیپینگ |
تحول اجتماعی و هیجانی ازبدو تولد:تغییر در دیدگاه های موجود پیرامون کودکان با تاخیر رشدی |
 |
| 37 |
دکتر یوشی ناگا ایتانو و همکاران |
آنچه مهم است ، ارتباط با کودک است:نتایج بررسی وسیع کودکان کم شنوا در ایالتهای آمریکا |
 |
| 38 |
دکتر هوگان |
برنامه 6 مرحله ای استوک: سفر والدین ازرویا تا واقعیت (براساس برنامه شنیداری کلامیAVT) |
 |
| 39 |
دکترباون |
مداخله زودهنگام خانواده محور در خانواده های دوزبانه و با فرهنگهای مختلف |
 |
| 40 |
دکتر ون درزی،دکتر میسر،دکتردرک |
پایش میزان رشد و پیشرفت کودکان کم شنوا دربرنامه های توانبخشی |
 |
| 41 |
دکتر پیتمن |
مداخله زودهنگام خانواده محور: زیربناهای اصلی موفقیت و برنامه اجرایی کاربردی |
 |
| 42 |
دکترکلارک،دکترکمرر،دکترجانسون
دکترادواردز،دکترکنا ، دکترلیکاملی
|
کاشت حلزون درکودکان ناشنوبا مشکلات نورولوژیک پیچیده |
 |
| 43 |
دکتر کلرک،دکترواترز |
موسسه کتابخوانی کاندالیس(اتریش) |
 |
| 44 |
السون و دجرج |
حمایت والدین وافراد کم شنوای بزرگسال ازدیگر والدین : راه هایی برای افزایش مشارکت والدین درروند توانبخشی |
 |
| 45 |
دکتر گیتاموللی ، دکترداین |
برنامه مداخله زودهنگام ایرانی برای شیرخواران کم شنوا و خانواده ها |
 |
| 46 |
دکتر دیویس ،دکتر فولچر وهمکاران |
شکل گیری رشد هیجانی و اجتماعی ازبدو تولد:نظریه ذهن |
 |
| 47 |
دکترزیمانسکی |
کنارهم گذاشتن تکه های پازل:اوتیسم و کم شنوایی |
 |
| 48 |
دکتربرک |
مرکز یادگیری بریتیش کلمبیا:انجمن حمایتی خانه شنوایی |
 |
| 49 |
دکترزارکوفسکی،دکترلیلومارتین ، دکترهال |
ارتباط بین برنامه های زبانی زودهنگام وپیامدهای شناختی و زبانشناختی آتی در کودکان کاشت حلزونی |
 |
| 50 |
دکتر ادر، دکتر مولنگر ترکیوکیت |
همراهی و همدلی والدین با والدین در استرالیا: پلی برای ارتباط والدین |
 |
| 51 |
خانم عباسیان |
گزارش گروه های مجازی والدین +گزارش تجربه واقعی این گروه ها در ایران |
 |
| 52 |
دکتر نورز |
مقدمه ای بر بالابردن آگاهی اجتماع و اثرات آن بر روند مداخلات زودهنگام کم شنوایی |
 |
| 53 |
دکتر سوسن صالحی |
ارتباط بین مداخلات زودهنگام زبان اشاره و نتایج شناختی و زبانی در کودکان با کاشت حلزون |
 |
| 54 |
انسیه عبادی |
ارزیابی و راهبری کودکان با اختلال طیف نوروپاتی شنوایی ( ANSD ) |
 |
| 55 |
دکتر سوسن صالحی |
توانبخشی کم شنوایی : مروری بر پروتکلهای موجود |
 |
| 56 |
دکتر گیتا موللی |
پایش میزان رشد و پیشرفت کودکان کم شنوا در برنامه های توانبخشی |
 |
| 57 |
انسیه عبادی |
شروع مداخله زودهنگام خانواده محور ، پایه های اصلی موفقیت براساس برنامه ( SKI * HI ) |
 |
| 58 |
خانم عباسیان - دکتر گیتا موللی |
همراهی و همدلی والدین با والدین : گزارش گروه های مجازی والدین و تجربه واقعی این گروه ها در ایران |
 |
| 59 |
دکتر سیروان نجفی |
Role of "Cross Check" in Early intervention |
 |
| 60 |
سمینار کرج |
ده اصل مداخله ی زودهنگام خانواده محور |
 |
| 61 |
|
|
 |
| 62 |
|
|
 |